sobota, 24 stycznia 2015

Wywiad z niezwykłą fanką Lodovici :-)

Jak wiecie Lodovica uszczęśliwia swoich fanów w różny sposób tj. dając im RT, odpisując, dając autografy itp. Postanowiłam zapytać o kilka rzeczy jedną z fanek, którą obserwuje Lodovica. I to wcale nie z Paulą hihi :D Zapraszam na wywiad z @LComelloMONDIAL. :-)

*tak na początek*
@LComelloMONDIAL: Lodovica MONDIAL™
Obserwujący: 9.030

link: https://twitter.com/LComelloMONDIAL?lang=pl


Ja: Co zrobiłaś, gdy Lodovica ciebie zaobserwowała? 
LCM: Krzyczałam i dużo płakałam, w tym czasie byłam najszczęśliwszym człowiekiem na świecie. W rzeczywistości nie jestem w stanie wyrazić mojego szczęścia słowami, myślę, że nikt nie byłby w stanie zrozumieć, jak byłam szczęśliwa. 

Ja: Jakie było twoje pierwsze RT od Lodovici?
LCM: 18.11.2013, kiedy napisałam, że następnego dnia wyjdzie UNIVERSO i że będę w najlepszym sklepie z płytami z universo w rękach i ze łzami w oczach. 

Ja: Czy kiedykolwiek widziałaś Lodovicę?
LCM: Tak!

Ja: Jak było?
LCM: Najpiękniejsze doświadczenie w moim życiu, najlepszy dzień ze wszystkich.

Ja: Ile masz już rt/fav/mz od Lodovici?
LCM: 36 rt's, 3favs i 6 odpowiedzi

Ja: Od kiedy obserwuje cię Lodovica?
LCM: Od 22 marca 2014 roku. 

Ja: Co radziłabyś osobom, które marzą o tym co ty masz?
LCM: Aby nigdy się nie poddawały i zawsze w siebie wierzyły. Szczęście przychodzi wtedy, kiedy się tego najmniej spodziewamy, wszystko jest możliwe

Ja: Dziękuję za poświęcony mi czas. Miłego wieczoru 
LCM: Nawzajem! Ja również tobie dziękuję!

Ogółem bardzo miło mi się rozmawiało z tą dziewczyną, jest bardzo miła i sympatyczna. Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. :3
PS. Lodovica ma już 907 tysięcy obserwujących! Na milion obs. obiecała #LodoCam, więc bądźmy gotowi 

~A



3 komentarze:

  1. Też bym tak chciała. Dziewczyna ma wielkie szczęście! A Was Lodo obserwuje? - tak dodatkowo pytam :)
    Pozdrawiam!
    Ps. Wasz blog i stronka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie obserwuje *smutek*, ale obserwuje autorkę bloga - Paule *-*

      Usuń
  2. świetnie! :D więcej takich postów :)

    OdpowiedzUsuń

EMPIK - Cała reszta nie ma znaczenia