niedziela, 18 stycznia 2015

Gwiazdy o Lodovice :-)

Jestem wielce zadowolona, że mam możliwość napisania takiego postu i chyba nikt jeszcze takiego na żadnym blogu nie napisał ^.^ No, więc na początku chcę podziękować bardzo mocnooo mojej Olivii, bez której nigdy ten post by nie zaistniał. *-* Otóż pytanie brzmiało tak: "Co sądzisz o Lodovice Comello?". I dziś przedstawię Wam odpowiedzi pięciu gwiazd na to właśnie pytanie. ^-^ 

Selena Gomez:

'Lodovica Comello? Po raz pierwszy jej głos usłyszałam w 2013 roku i o ile dobrze pamiętam była to piosenka I only want to be with you. Uważam, że ta dziewczyna ma talent, jej pierwsza płyta była naprawdę dobra. Zaczynała dokładnie tak jak ja - w Disneyu. Myślę, że jeszcze wiele przed nią, ale jest na dobrej drodze.'



Ariana Grande:

'Jest gwiazdą Disneya, dokładniej 'Violetty', kilka razy ją tam oglądałam. Ma cudowny głos. Bardzo lubię włoski akcent, jest taki niesamowity, a najładniej brzmi w połączeniu z angielskim. Kto wie, może kiedyś się spotkamy na jakiejś gali?'



Victoria Justice:

'Dowiedziałam się o niej dosłownie kilka miesięcy temu, dzięki mojej zarówno jak i jej fance. Nie wiem o niej za dużo, ale po jej twitterze można wywnioskować wiele rzeczy na przykład, że kocha swoich fanów, jest sympatyczna i otwarta. Oprócz tego ma też niezły głos! Kiedyś na pewno będzie sławna na całym wszechświecie!'



Miranda Cosgrove:

'Jest utalentowana i bardzo ładna. Ma cudowny głos i zazdroszczę jej tego tańczenia z taką łatwością, lekkością. Kiedyś chyba słyszałam ją nawet w radiu. Spotkanie z nią mogłoby być fajnym wydarzeniem.'


Jennette McCurdy:


'Dzięki mojej przyjaciółce usłyszałam jedną z jej piosenek i bardzo mi się spodobała, lecz muszę przyznać, że jeszcze wiele musi popracować. Trzeba wziąć pod uwagę, że jest mało doświadczona, więc i tak wielki szacunek. Ma całkiem przystojnego chłopaka.'


Co prawda gwiazdy te nie wypowiedziały się długo, ale ważne, że w ogóle zechciały odpowiedzieć. Czekałam miesiąc na ich odpowiedzi i na szczęście udało mi się zrealizować ten post. Mam nadzieję, że docenicie moje zarówno jak i Olivii starania. Dziękuję za przeczytanie, komentarze bardzo mile widziane. :-)
~A

11 komentarzy:

  1. Sama do nich spamowałaś pytaniami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tu zasługa Olivii, którą obserwuje Sel i Vic, więc poprosiła je o odpowiedź na pytanie i skontaktowanie się z resztą. One jakimś cudem odpowiedziały *-*

      Usuń
    2. dasz link do jej konta na tt?

      Usuń
    3. Niestety Liv jest osobą ceniącą swoją prywatność ponad wszystko i nie pozwala na publikowanie jej profilu ;-)

      Usuń
  2. Super post ! Liczę (i czekam) na więcej takich :o <3 ! ♥ ☺
    W wolnej chwili zapraszam na mój blog : http://nati-nataa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post! Nie mam pojęcia skąd wytrzasnęłyście te odpowiedzi, ale szacun :pp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko dzięki Olivii! Napisałam to w odpowiedzi do Igi, więc możesz sobie zobaczyć (;

      Usuń
  4. Po pierwsze to bardzo zazdroszczę, gratuluję "wywiadu", choć raz coś prawdziwego i interesującego! Ten post jest naprawdę meegaaa!!! Więcej takich!
    Ps. To tylko potwierdza potencjał Lodo i to że niedługo każdy będzie ją znał.
    (lumiona.blogspot.com zapraszam)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to ten post nadaje sie nawet o jakiejś gazety np. Bravo :D hehe :D

    OdpowiedzUsuń

EMPIK - Cała reszta nie ma znaczenia