Lodo: "@HugMeSofia bardzo!! Kocham Przez Cały Wszechświat 💗"
Fanka: "@lodocomello Twoja ulubiona piosenka w tym momencie?🎧 #AskLodo"@HugMeSofia moltissimo!! Adoro Across The Universe 💗— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@perfcomello Zaszłam za daleko z @AURORAmusic zakochałam się w niej 😍 "
Fanka: "@lodocomello #asklodo ulubiona piosenka Mumford?"@perfcomello I went too far di @AURORAmusic mi sono innamorata di lei 😍— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@LodoMyStar Little Lion Man
"Fanka: "@lodocomello #AskLodo gdzie się wybierasz na wakacje??😌"@LodoMyStar Little Lion Man 🦁— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@MySmileTinita_ tutaj!! --> 🌴☀️🌅"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo: twoje najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?💙"@MySmileTinita_ qui!! --> 🌴☀️🌅— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@LComelloTeamITA kiedy dostałam Camillę 🐶"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo Jak się czułaś, kiedy po raz pierwszy fan rozpoznał Cię na ulicy??❤️😽"@LComelloTeamITA quando mi è stata regalata Camilla 🐶— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@ComelloMyDrug zrobiło to na mnie trochę wrażenia 😂"
Fanka: "@lodocomello myślałaś o powrocie do Argentyny??? Nie wyobrażasz sobie, jak za tobą tęsknimy #AskLodo"@ComelloMyDrug mi ha fatto un po di impressione 😂— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@Tana_MyLife na pewno na nowy rok!!
"Fanka: "@lodocomello wyślesz mi przytulasa?😍❤"@Tana_MyLife seguramente para año nuevo!! 🍾— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@CastVioletta_IT 🙆🏻❤️"
Fanka: "@lodocomello Nie możesz powiedzieć niczego o nowym albumie? Będziemy musieli czekać jeszcze dłużej? 💛😱@CastVioletta_IT 🙆🏻❤️— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
#AskLodo"
Lodo: "@lodomyrainbow niestety wszyscy musicie poczekać jeszcze trochę! Ale obiecuję, że będzie warto czekać 😊🙌🏼"
Fanka: "@lodocomello Ile miałaś lat, kiedy zrobiłaś swój pierwszy tatuaż? #asklodo 😍"@lodomyrainbow purtroppo dovremo aspettare tutti ancora un po! Ma prometto che l'attesa varrà la pena 😊🙌🏼— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@mechixirwin 18!!"
Fanka: "Co myślisz, kiedy widzisz fanowskie akcje, organizowane na koncertach ? 🎀😊 Całus,Gaia.@mechixirwin 18!!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
@lodocomello #AskLodo"
Lodo: "Chce mi się płakać ze szczęścia, ale staram się tego nie robić "
Fanka (Nasza Olga!): "@lodocomello pozdrowisz mnie i @fluffyalonso? Dzięki Tobie się poznałyśmy! 🇵🇱 + 🇫🇷 #AskLodo"@ClarivicaMyBae mi viene sempre un po da frignare ma riesco a non darlo a vedere ☺️— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@Crush_Comello @fluffyalonso jak ślicznie!!!! Cześć piękne! ❤️"
Fanka: "#Asklodo ciemna czekolada czy mleczna? @lodocomello"@Crush_Comello @fluffyalonso que lindo!!!! Hola bellezas! ❤️— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@TiniKeepMe mlecznaaaaa"
Fanka: "@lodocomello piosenka na tą chwilę? #AskLodo"@TiniKeepMe latteeeee— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@lodomytruelove Oroscopo dei Calcutta 👍🏼"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo co teraz robisz?"@lodomytruelove Oroscopo dei Calcutta 👍🏼— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@alessi020 oglądam skoki!! #Olympics2016"
— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016Fanka: "@lodocomello widziałaś już to? #asklodo"
Lodo: "@dreamsofcomello jeszcze nie!! To jest fajne?"
Fanka: "@lodocomello chciałabyś zrobić kanał na youtube i zamieszczać covery i blogi💘 Co myślisz? #AskLodo"@dreamsofcomello not yet!! Is it cool?— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@tsxlc jest to pomysł, który uwielbiam!!!! Nie mam dużo czasu, ab to zrobić, ale byłoby wspaniale. Postaram się to zorganizować 👍🏼👍🏼"
Fanka: "@lodocomello Mogłabyś nagrać filmik, na którym śpiewasz swoje piosenki Pink Floyd'ów? 💙🙌 #AskLodo"@tsxlc es una idea que me encanta!!!! No tengo mucho tiempo para hacerlo pero estaría buenísimo. Voy a tratar de organizarme 👍🏼👍🏼— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@ComelloMexico jaki dobry pomysł!! Zamierzam to zrobić! ☝🏼️"
Fanka: "@lodocomello ulubiony serial? #AskLodo"@ComelloMexico que buena idea!! Lo voy a hacer! ☝🏼️— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@lodoisperfect New Girl ✌🏼️"
Fanka: "@lodocomello miasto, którego nigdy nie odwiedziłaś, ale być chciała? #AskLodo"@lodoisperfect New Girl ✌🏼️— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@cutielodovica Tokio 🍣🍥🍚"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo jak ważni jesteśmy dla Ciebie?💕"@cutielodovica Tokio 🍣🍥🍚— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@RaRi_Universer jesteście wszystkim!!!!"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo najlepsza wycieczka, na jakiej byłaś"@RaRi_Universer siete tutto!!!!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@SognoRugg myślę, że San Francisco!"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo Na jaką planetę byś poleciała, gdybyś miała okazję to osiągnąć? 🙈❤"@SognoRugg credo San Francisco!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@LCMyMoon na planetę masła orzechowego"
Fanka: "Wyszłam z domu, bo nie ma internetu, więc proszę, abyś mnie nie ignorowała, bo mi zimno 😂 #AskLodo @lodocomello"@LCMyMoon sul pianeta del burro d'arachidi— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@giuli_cappi uuuuhhhh!! Okryj się!!!
"
Fanka: "@lodocomello Spotkajmy się w Niemczech pewnego dnia, tak? 👼🏼😂 #AskLodo@giuli_cappi uuuuhhhh!! Copriti!!! 🤓— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@ClariMyMelody ok!!!!!!!!! 😀"
Fanka: "@lodocomello #AsKLodo kiedy zaczęłaś śpiewać ???@ClariMyMelody ok!!!!!!!!! 😀— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@JorgeWithShawn w wieku 6 lat! 👧🏻"
Fanka: "Jesteś zła, kiedy nazywają Cię Francescą?😁 @lodocomello #AskLodo"@JorgeWithShawn a 6 anni! 👧🏻— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@universersland hahahah dlaczego miałabym być zła?? 😀 była częścią mnie przez wiele lat, w najlepszych latach mojego życia"
Fanka: "@lodocomello dzięki tobie poznałam tą dziewczynę, która jest jedną z moich najlepszych przyjaciółek❤️ @sweetLodo #AskLodo"@universersland hahahah perché dovrei arrabbiarmi?? 😀 ha fatto parte di me per molti anni e a lei associo gli anni più belli della mia vita— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@sheislodo @sweetLodo bardzo mnie to cieszy!! Super piękne!"
Fanka: "@lodocomello czy wiesz, że w 🇦🇷 bardzo za Tobą tęsknimy? #AskLodo"@sheislodo @sweetLodo eso me pone muy contenta!! Super lindas!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@GuilleIrurtia A Wy wiecie, jak ja za Wami tęsknię??"
Fanka: "@lodocomello #AskLodo ulubiona pora roku???"@GuilleIrurtia Y uds saben lo que yo los extraño??— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@PirelliAldana jesień 🍁🍂"
Fanka: "@lodocomello chciałabyś prowadzić program kuliarny? 😋 #AskLodo"@PirelliAldana otoño 🍁🍂— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@souloftinivica więcej niż prowadzić, chciałabym być sędzią potraw
"Fanka: "@lodocomello chciałabyś napisać drugą książkę? #AskLodo"@souloftinivica più che presentare farei la giudice dei piatti 🤓— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@Alonstoessel_ bardzo bym chciała!"
Fanka: "@lodocomello Czy kiedykolwiek nazywali Cię Ludovica?😂❤️ #AskLodo"@Alonstoessel_ me encantaria!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@WebLodoModena każdego dnia mojego życia 😒"
Fanka: "@lodocomello Jeśli masz do wyboru nutellę i kajmak, co wybierzesz? #asklodo #NonCadiamoMaiOneMillion"@WebLodoModena ogni giorno della mia vita 😒— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@MondoDiRuggero uuuuh takie trudne.. Nie mogę odpowiedzieć 😂"
Fanka: "@lodocomello Chciałabyś zagrać w filmie? Jeśli tak, to w jakim?💗🌸 #AskLodo"@MondoDiRuggero uuuuh que dificil.. No te puedo responder 😂— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: " "Za wszelką cenę"! Kto wie, może się tak zdarzyć 😊"
@hug_comello da morire! Chissà magari succederà 😊— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Fanka: "@lodocomello #AskLodo zdjęcie reakcji na milion wyświetleń #NonCadiamoMai 😌💪🏻"
Lodo: "@dodomisonrisa [zdjęcie poniżej]"
— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016Fanka: "@lodocomello #Asklodo dziś jest zły dzień i jestem na morzu! Możesz polepszyć dzień twoim wirualnym całusem?"
Lodo: "@tinivicavita 😘😘 Daj znać!!! 😉"
Fanka: "@lodocomello myślę, że to ostatnie pytanie, które mogę zadać, zanim mój telefon się rozładuje. #AskLodo jedna rzecz, której w sobie nienawidzisz?"@tinivicavita 😘😘 Fammi sapere!!! 😉— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@lodo_oxygen Jestem zbyt samokrytyczna!!!!!"
Fanka: "#AskLodo @lodocomello jeśli mogłabyś cofnąć się w czasie, zmieniłabyś coś w swojej przeszłości?@lodo_oxygen Sono troppo autocritica!!!!!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016

Lodo: "@insiemelodo absolutnie nie 😊"
Fanka: "@lodocomello Jak widzisz siebie na starość? #AskLodo"@insiemelodo assolutamente no 😊— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@akhmetova2003 tak!! --> 👵🏼 i szczęśliwą 😊
@akhmetova2003 cosí!! --> 👵🏼 e felice 😊— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Fanka: "@lodocomello którą część swojej piosenki lubisz najbardziej?? "Non cadiamo mai" #AskLodo"
Lodo: "@LoveDielari_BR częścią, którą preferuję jest "facciamo nascere e crescere le idee". Napisałam ją razem z @afwine, jest numerem 1! 👊🏼
Fanka: "@lodocomello łatwo się niepokoisz? #AskLodo"@LoveDielari_BR la parte que prefiero es "facciamo nascere e crescere le idee". La escribi junto a @afwine, es un n.1! 👊🏼— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@mariagraziarega tak, czasami się martwię. Prawie zaczynam płakać, oglądając prognozę pogody"
Fanka: "@lodocomello Czy kiedykolwiek słyszałaś piosenkę Zayna Malika? Co myślisz!"@mariagraziarega si, ogni tanto mi preoccupo. Quasi quasi piango anche guardando le previsioni del meteo— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@Comelloitali Pillowtalk BOMBA!"
Fanka: "@lodocomello jakiego języka naprawdę się chcesz nauczyć? #AskLodo"@Comelloitali Pillowtalk BOMBA!— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@lodovicaxliam portugalskiego ❤️"
Fanka: "@lodocomello jak Ci minął dzień? #AskLodo"@lodovicaxliam portoghese ❤️— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Lodo: "@SoyMiMejorMom super dobrze! Miałam sushi na lunch i trochę zakupów! Jaki był Twój??"
@SoyMiMejorMom super good! I had sushi for lunch and some shopping! How was yours??— Lodovica Comello (@lodocomello) 7 sierpnia 2016
Pozdrawiam, Lodofanatica!
Wszystko co się dzieje u Dudu, na bieżąco jest na stronce: https://www.facebook.com/LodovicaComelloPolishFanClub/
Jak dobrze mieć taki blog ♥
OdpowiedzUsuńW sensie czytać i że go prowadzicie i stronkę *-*
UsuńMiło, że ktoś docenia naszą pracę :* Dziękujemy!
UsuńŚwietny blog! ♥ Czekam na więcej wpisów. :*
OdpowiedzUsuńhttps://karolsevillapoland.blogspot.com/
http://sofiacarsonpolska.blogspot.com/