ja tam wolę takie całe obrazki Lodo z sesji dla Velvet są najlepsze ale to moje zdanie
Woow Piękne <3 znalazłam coś dla sb :* ^^
Wszystkie śliczne. 😍
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
ja tam wolę takie całe obrazki Lodo z sesji dla Velvet są najlepsze ale to moje zdanie
OdpowiedzUsuńWoow Piękne <3 znalazłam coś dla sb :* ^^
OdpowiedzUsuńWszystkie śliczne. 😍
OdpowiedzUsuńTen komentarz został usunięty przez administratora bloga.
OdpowiedzUsuń