(Przepraszam za jakość zdjęcia, ale było robione telfonem)
Tak prezentowała się Lodovica na spotkaniu :)
Około godziny 12 na Twitterze Lodo pojawił się adres hotelu i ogromna grupa Lodofanaticas udała się pod hotel, w którym o godzinie 14:15 miało odbyć się wyczekiwane spotkanie. Osobiście miałam tę przyjemność pojechać do Warszawy i ok.godziny 13 byłam na miejscu wraz z przyjaciółką. Widok jaki zastałam był olśniewający! Na hotelowych schodach stała potężna grupa fanek i FANÓW! Byli odgrodzeni barierkami od miejsca przejazdu samochodów, a ochrona hotelowa pilnowała bezpieczeństwa i porządku wśród tłumu dziewcząt i chłopców. Samo spotkanie zaczęło się o 14:30, ponieważ wywiady z Lodo się przedłużyły.
Lodovica podczas pisania autografów
Równo o 14:30 przed hotel wyszedł mężczyzna,który był jej "polskim menagerem", poprosił żebyśmy podzielili się na 10 osobowe grupki i po kolei wpuszczał kolejne zbiorowiska fanek. Przyznam, że niektóre dziewczyny były bardzo niespokojne, a nawet agresywne i chamskie. Jeden z ochroniarzy uznał, że "już nawet jak w naszym hotelu była polska reprezentacja, to kibice byli spokojniejsi". Około godziny 15 ja wraz z moją grupką znalazłam się w hotelowym hallu. Poproszono nas o zdjęcie kurtek i pozostawienie ich na fotelach. Kolejno ustawialiśmy się w korytarzu, którego wygląd był bardzo elegancki i ciepły. Jeden z pracowników hotelu "operował" barierką i kiedy grupa przed nami opuściła miejsce spotkania z idolką, przyszła kolej naszej grupki. Szłam jako pierwsza i bardzo się denerwowałam, korytarz w pewnym miejscu miał tak jakby "zakręt". Po przejściu "zakrętu" moim oczom ukazał się stolik przy którym stały 2 fotele, a na jednym z nich spoczywała nasza idolka i witała nas wszystkich szczerym uśmiechem! Niepewnie podeszłam do niej i przywitałam się słowem "Hello", na co ta z uśmiechem również się przywitała. Podałam jej moje rysunki specjalnie dla niej, za co podziękowała i odłożyła na stojący w pobliżu mały stoliczek z prezentami od fanów. Potem podałam jej złotką bransoletkę z ćwiekami[Lodovica ma ją na zdjęciach na lewej ręce :)], na co Włoszka wykrzyknęła z radością "ohh, it's beautiful" [tłum.ohh jest piękna] i założyła ją na lewy nadgarstek. Jej menager wziął ode mnie płytę "Universo" i podał Dudu do podpisania, ja podałam jej jeszcze pamiętnik i plakat. Kolejno podchodziły inne osoby, w tym moja przyjaciółka, która podarowała Lodo pluszowego słonika, co bardzo ucieszyło Włoszkę i "miętosząc" maskotkę w rękach powiedziała "ohh wow!" i również ulokowała go na stoliku. Kiedy już wszyscy otrzymali swój autograf, przeszliśmy do robienia zdjęcia grupowego(z powodu braku czasu Lodo, jej menager polski, zabronił nam robić sobie oddzielne zdjęcia z dziewczyną). Na zdjęciu grupowym stanęłam tuż obok Lodo, była ona niższa ode mnie(ma ok.170cm) i bardzo drobna. Po wykonaniu zdjęcia zapytałam ją czy mogę ją przytulić, na co przytaknęła mówiąc "Yes, of course" [tłum.Tak, oczywiście].Kiedy zrozumiałam, że naprawdę w tym momencie przytulam swoją idolkę, byłam mega szczęśliwa, to była najpiękniejsza chwila w moim życiu! Mimo zakazu robienia sobie osobnych zdjęć, zapytałam Dodo w dość niezgrabny sposób, bo kompletnie pokręciłam zdanie po angielsku, czy zrobi sobie ze mną zdjęcie, oczywiście się zgodziła! Niestety jej menager kazał mi opuścić korytarz, ale najwspanialsza Lodo poprosiła go, aby pozwolił mi dokończyć robienie zdjęcia i takim sposobem mam selfie z moją księżniczką! Odchodząc powiedziałam jej, że bardzo ją kocham, na co ta uśmiechnęła się szeroko i odpowiedziała "I love you too" [tłum.Ja Ciebie też].
Oto jeden z moich autografów ♥
Tego pluszaka podarowała Dodo moja przyjaciółka. Podoba wam się?
Kolaż z Twittera. Zdjęcie nr1.autografy Lodo, zdjęcie 2 Lodo podczas podpisywania autografów(na ręku ma bransoletkę ode mnie ♥ Kochana jest prawda?), zdjęcie 3 Lodo podczas chatu dla DDTVN.
A wy mieliście okazję być w Warszawie z Lodo? Spotkaliście ją? Komu również udało się zrobić osobne zdjęcie z idolką? Podoba wam się look Lodo? Co sądzicie o poście?
#NEWS
Kiedy jedna z dziewczyn w naszej grupie zapytała Lodo o #LodoLive2015Polonia, ta odpowiedziała, że zobaczymy się w kwietniu(14 kwietnia to premiera płyty Mariposa w Polsce i to będzie prawdopodobny powód kolejnej wizyty Lodo w Polsce), kolejnego dnia ukazał się filmik, na którym Lodo wspomina, że w maju chce nas widzieć na #LodoLive w Polsce!
/J






Wspaniala relacja, a Lodo jest taka kochana <3
OdpowiedzUsuńLodo taka kochana *o* <3 ja niestety nie mogłam się z nią zobaczyć :'( :'( :'(
OdpowiedzUsuń+koncert Lodo ma być w maju, nie w kwietniu ;)
Super wpis!
OdpowiedzUsuń