Niektórzy z was mogą
pamiętać posta, którego napisałam już kiedyś, czyli 'Podsumowanie twórczości
Lodovici'. I właśnie na tym samym będzie polegał ten post. Będę oceniać według
mojej opinii piosenki z nowej płyty naszej idolki Lodo. No, więc nie przedłużając
zapraszam do czytania. 

Mi
amor pende de un hilo - Bardzo
fajna piosenka, rytmiczna, z dobrym tekstem i wykonaniem. Istnieje też jej
włoski odpowiednik 'Il mio amore appeso a un filo' i podoba mi się on bardziej,
choć nie wiem dlaczego. xD
Un
viaggio intorno al mondo - Ahh piosenka z dedykacją dla Tomiego. 
Tekst tej piosenki
jest naprawdę wzruszający, taki prosto z serca. Lodo śpiewając to ma taki
słodki, delikatny głosik.
No i co jeszcze
mogę powiedzieć? Bardzo mi się podoba.

Tekst tej piosenki
jest naprawdę wzruszający, taki prosto z serca. Lodo śpiewając to ma taki
słodki, delikatny głosik.
No i co jeszcze
mogę powiedzieć? Bardzo mi się podoba.
Todo
el resto no cuenta - Gdy pierwszy raz ją posłuchałam - nie za bardzo mi się
spodobała. Ale po kilku ponownych przesłuchaniach tego utworu, przekonałam
się do niego i teraz bardzo mi się podoba.
Jest
fajna, bardzo fajna, ale o wiele lepiej słucha mi się jej włoskiej wersji
'Tutti il resto non conta', ja w ogóle wolę włoskie odpowiedniki, niż
hiszpańskie. Do tego teledysk jest boski, bardzo dobrze zrobiony.
Foto z teledysku do 'Todo el resto no cuenta'
Un posto libero - Świetna, po prostu fantastyczna! Bardzo
fajnie się jej słucha, śpiewa. Jest boska, tekst ma cudowny, rytmikę, głos
Lodovici.. Nie wiem czemu, ale zawsze myli mi się z piosenką 'Sin usar
palabras', zawsze muszę chwilę pomyśleć, która to która.

Vuelvo - Wzruszająca, boska, idealna. :') Gdy po raz
pierwszy ją usłyszałam serio - poryczałam się. Jest taka spokojna, wolna, z
przesłaniem. Jest inna niż wszystkie i to czyni ją cudowną. 

Sin usar palabras - Zdecydowanie powiem - udał im się ten duet.
Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym całym Abrahamie Mateo (nie jestem pewna,
czy dobrze napisałam :c), ale muszę przyznać, że ma całkiem ładny głos. Razem z
Dudu brzmią niesamowicie.
Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym całym Abrahamie Mateo (nie jestem pewna,
czy dobrze napisałam :c), ale muszę przyznać, że ma całkiem ładny głos. Razem z
Dudu brzmią niesamowicie.
We are family - Cudowna, boskaa! 
Gdy dowiedziałam się, że to cover zrobiło mi się przykro.
Ale cóż, ważne, że Lodo zaśpiewała tą piosenkę od serca, dla nas - fanów.

Gdy dowiedziałam się, że to cover zrobiło mi się przykro.
Ale cóż, ważne, że Lodo zaśpiewała tą piosenkę od serca, dla nas - fanów.
No voy a caer - Świetna, naprawdę świetna. Lodovica dała z
siebie wszystko, zresztą jak zawsze.
Ma bardzo mądry tekst, cieszę się, że Dudu sama go napisała. Chciałabym, żeby ta piosenka miała swój własny teledysk. 
Ma bardzo mądry tekst, cieszę się, że Dudu sama go napisała. Chciałabym, żeby ta piosenka miała swój własny teledysk. 
La historia - Podoba mi się, zwłaszcza ten początek, refren... Tekst jak zwykle robi swoje. Znam ją calutką na pamięć, tak, że mogłabym ją wypisać. *u* Nie mam pojęcia czemu, ale kojarzy mi się z piosenką Seleny Gomez, ale nie pamiętam jaką. xD
Crazy love - Choć wszystkie piosenki naprawdę kocham bardzo, bardzo, bardzo, to ta jest N A J L E P S Z A 
Już po pierwszym jej przesłuchaniu, byłam pewna, że kocham ją najbardziej. Jest spokojna, melodyjna, ma przecudowny tekst, do tego włoski akcent Dudusi... 


Już po pierwszym jej przesłuchaniu, byłam pewna, że kocham ją najbardziej. Jest spokojna, melodyjna, ma przecudowny tekst, do tego włoski akcent Dudusi... 

Historia blanca - Dedykowana Mii.
:') To takie słodkie, że Lodovica nawet pisząc piosenki nie zapomina o swojej malutkiej siostrzenicy.
W pewnym momencie ta piosenka przypomina mi 'Libre soy'. 
Prze-śli-czna 

:') To takie słodkie, że Lodovica nawet pisząc piosenki nie zapomina o swojej malutkiej siostrzenicy.
W pewnym momencie ta piosenka przypomina mi 'Libre soy'. 
Prze-śli-czna 

Ci vediamo quando e buio - Jest to mój drugi ulubiony utwór z tej płyty.
Bardzo podobają mi się te chórki, dzięki którym piosenka nabiera charakteru. Każdy moment w tej piosence jest inny, ma inny charakter, a Lodovica zaśpiewała to tak ślicznie!! 

Bardzo podobają mi się te chórki, dzięki którym piosenka nabiera charakteru. Każdy moment w tej piosence jest inny, ma inny charakter, a Lodovica zaśpiewała to tak ślicznie!! 

Ogólnie rzecz biorąc płyta ta jest o wiele lepsza niż 'UNIVERSO', co nie znaczy, że jej pierwsza płyta była zła, bo była fantastyczna.
Jest bardziej dojrzała, ma więcej piosenek, są i rockowe utwory i takie, na których można płakać. Moją ulubioną piosenką jest zdecydowanie Crazy love i Ci vediamo quando e buio. Piszcie w komentarzach, czy post wam się podobał i co wy sądzicie o nowej płycie naszej idolki.
Na koniec postu wstawiam wam kilka zdjęć z LodoLive w Turynie.
Jest bardziej dojrzała, ma więcej piosenek, są i rockowe utwory i takie, na których można płakać. Moją ulubioną piosenką jest zdecydowanie Crazy love i Ci vediamo quando e buio. Piszcie w komentarzach, czy post wam się podobał i co wy sądzicie o nowej płycie naszej idolki.
Na koniec postu wstawiam wam kilka zdjęć z LodoLive w Turynie.
~A

Super post! :D Moje ulubione piosenki to "Crazy love", "Historia blanca" i "Todo el resto no cuenta" <3
OdpowiedzUsuń