Dłuuuuuga noc Dudusia !
No więc obiecałam przetłumaczone tweety Lodo więc zaczynam od tweeta do Cande :
"I nikt się nie zorientował oprócz Camiiiiii @kndmolfese"
-Chodziło jej tu zapewne że w odcinku V3 kiedy Fran i Violetta pokazały się w przebraniach w studiu tylko Camila ich rozpoznała .
Następnie Lodo napisała do Tini :
Rozmowa się rozkręciła :
Tini : "hahha , dwie gafy"
Lodo" Umarłam"
-Pewnie sceny w V3 były śmieszne do tego stopnia że dziewczyny same nie mogły wytrzymać ze śmiechu ;).
Następnie do Lodo odezwał się jeden ze scenarzystów V3 , Chino :
Chino : "Wyraźnie nie dobrze haahahha "
Lodo : "EJ , EJ,EJ ! Respekt , Chino ! "
-Moim zdaniem on po obejrzeniu właśnie tych scen chciał troszkę dokuczyć Lodo mówiąc że to jak z Tini zagrały te sceny im nie wyszło , ale to był tylko żartobliwy komentarz . :3
Next ...Jedna z fanek z Włoch została wyróżniona przez Lodo i otrzymała RT oraz odpowiedź naszej Dudu :
Lodovica ITALY : "Lodo powiedz nam prawdę , jak bardzo skąplikowane było mówienie po hiszpańsku z angielskim akcentem ? ;') "
Lodo: "Trochę ^^"
- Lodo jest nie możliwa , jej ojczystym językiem jest włoski , a odegrała rolę po hiszpańsku z angielskim akcentem ... GENIUSZ ! :O
NO I TO BY BYŁO NA TYLE ! NOC DUDU BYŁA DŁUUGA HAHHA BYNAJMNIEJ DO OPISANIA TUTAJ :D
POST SIĘ PODOBA ?
ps: tak na koniec wstawiam to zdjęcie z okazji mojego pierwszego posta na blogu , to zdjęcie meeeega mi się podoba *,*.
~WERKA
a mi mega nie podoba mi się twój post.
OdpowiedzUsuńNie chce się obrażać ale nie powinnaś pisać postów.Nie wychodzi ci to .
to może tak powiesz kim jesteś ?
OdpowiedzUsuńA Mnie się podoba! czekam na kolejne :D
OdpowiedzUsuń