poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Podsumowanie tygodnia! :)

Minęła niedziela ostatni dzień tygodnia,więc czas żeby podsumować ten tydzień. ;)

                                PONIEDZIAŁEK

1.Możemy pomóc Lodo we włoskim konkursie! Jeśli jeszcze nie zagłosowaliście zróbcie to teraz! Wystarczy,że polajkujecie TE zdjęcie ;)



2.Lodo dodała nową fotkę na instragama :  "💕Zostaw mnie w spokoju z moją @jcampbellarg 💕..."  Podoba wam się? :)


3.Lodovica wspólnie z Albą,Macą,Clarą i Diego oglądali nowy odcinek Violetty 3 <3

4.Lodo wybrała się do  "Jeffrey Campbell" w Argentynie .

WTOREK



5.Film "Violetta Koncert" będzie wyemitowany na Disney Channel 13 września (sobotę) :) Ci którzy nie byli w kinie lub chcieliby obejrzeć jeszcze raz lecz nie na kinowej sali to powód do radości :) Będziecie oglądać? Ja na pewno! 


6.Otro Dia Mas na drugim miejscu w Hiszpanii ;)


7.Już nie długo szkoła,co powiedzcie na plan z Lodo? ;) Jeden(ten drugi) został zrobiony przez naszą czytelniczkę Martynę. Pięknnny <3



8.Lodovica jest w top 9, zajmuje trzecie miejsce w San Remo 2015! 

9.Pocałunek Marcescki <3 Niestety mam smutną wiadomość dla fanów tej pary,Marco wyjedzie i na 99% nie wróci ;((((

ŚRODA 

10. Lodo podała twett fanki i wysłała jej serduszka <3

\

11. Universo na 10 miejscu w notowaniu "Bravo"


12. Lodo z fankami <3 Ostanio dość dużo takich zdjęć ;)







CZWARTEK 


13.Diego dodał na tt fotkę z Lodo :)
"Co dzieje się między Diego i Francesca?? #Violetta3 


14..Podoba wam się taka Lodo ? :)

15.Nowa fotka Dudu którą dodała na tt ;)"Zakochana w akcesoriach @negromasnegro 🙈DZIĘKUJĘ!!!" 

16.Cande dodała wpis o jej nowym filmiku, a Lodo na to: " @kndmolfese jesteś w toalecie dłużej!!! Kocham!!!!!!! który człowiek jest zły, ten traci !!!!!!!!! jijijiji", a Cande na to, że kocha ją, swoją przyjaciółkę ♡

17.Lodo dodała nową fotkę na instragama :) Podoba wam się jej piżama? :D


PIĄTEK 

18.Za kulisami V3! :)


19. Lodovica we BOSKIM filmiku wraz z Cande <3 Kocham ten filmik,a wy? ;)

20.Nowe zdjęcie Lodo na Instagramie "Tryb wiosna ON !


21."Ponieważ noc należy do dziewcząt    


SOBOTA 

22.Lodo na TT :@_ruggero Więc będzie #lodoggerocam ?? Kiedy go zrobić ?  Czy tylko ja nie mogę się doczekać? :)

23.Lodo z Albą,Clarą i Cande wybrały się na pokaz mody  #BAFWEEK . Kilka zdjęć z tego wydarzenia ;)




24.Samu dodał fotkę na której jest nasza śliczna Lodo <3


25.Damien i Lodo dodali tą samą fotkę na swoje Instragamy :)



26.👓 fotka Lodo z tt <3




27."ITALIAN POWER @lodocomello #buenosaires #love#argentina"

Niedziela 

28.Lodo dodała na instagrama zdjęcie ciasteczkowej wróżby :)

29." RECORDING " "Nagrywamy" z twittera Lodo ;)

To już tyle jeśli chodzi o ten tydzień ;) Przepraszam,że podsumowanie pojawiło się tak późno ale było to spowodowane moją chorobą . :)

3 komentarze:

  1. Nic nie szkodzi ;) Jest świetne! :D i na początku napisałaś "czas żeby podsumować ten MIESIĄC" xD :D

    OdpowiedzUsuń

EMPIK - Cała reszta nie ma znaczenia