Hola kochani ! <3 Od dziś i ja będę pisać posty na blogu .Wypadało by się przestawić więc jestem Camellista :) Dziś zajmę się podsumowaniem tygodnia ,umieszczę tu rzeczy które działy się u Lodo i ''wokół niej" w ostatnim tygodniu ;)
1. Pojawiło się kolejne zdjęcie promocyjne . Jest one z Fran i Diego ,podoba wam się ? :) (zdjęcie jest z niedzieli )
2.Przechodzimy do poniedziałku czyli do 28.07 Lodo na TT napisała : " JUUUUTROOOOO!!!!!! #Violetta3 U nas było to już dziś ! :) Kto oglądał ?
3. A oto kolejny tweet z tą datą :
6.Pojawiły się kolejne kolorowe zdjęcia z sesji ;)
Podobają wam się ?
come mi mancava passare un pomeriggio rockandrollando in una sala prove!!!! qualcosa bolle in pentola!!! ;D
"Jak mi brakuje spędzania popołudnia z rockandrollando w sali prób!!!! Coś gotuję w garnku!!! ;D "
4. Ten dzień był obfity w tweety Lodo oto kolejny z nich :)
VAAAMOS EEELBAAAAAAAAAA!!! #MasterchefArgentina 🙏👏🍗🍖🍖🍛🍤🍴🍷🍕🍣🍜🍞🍦🍡🍮
Informuje on nas ,że Lodo właśnie ogląda Masterchefa :)
5. Lodo tej nocy dodała filmik na instagrama, na którym śpiewa "I only want to be with you"! Jako opis, wykorzystała fragment piosenki "OOOOOOHHHHH I JUST WANNA BE BESIDE YOU EVERYWHEREEEEE 🎹🎹🎹" Podobają wam się ?
.
7."TO TEN DZIEŃŃŃŃŃŃ!!!!!!!!!!!! #Violetta3 🎊@damienlauretta @maca_miguel"
Fotka z instagrama :)
Fotka z instagrama :)
IT'S THE DAYYYYYY!!!!!!!!!!!! #Violetta3 🎊🎉🎈 damienlauretta @maca_miguel http://t.co/NakSo4LOI
8. Lodo na filmiku Tini, zamieszczonym na instagramie! ♡
9. I kolejna fotka promująca V3 <3 A na niej Fran i Viola, podoba wam się ? ;)
10. " Dziś pierwszy odcinek #Violetta3 o 18:00 w Disney Channel !!!
12. Kolejne wspaniałe zdjęcie ! :)
13.
"Nasz trzeci sezon.. Wciąż pamiętam pierwszy. NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ, JEŚLI NIE DZIIIĘKUUUJĘ!!! "
15. Lodo z ekipą podczas konferencji :) Wszyscy razem oglądali pierwszy odcinek V3 <3
16. "@lodocomello i @kndmolfese dziękuję za te trzy lata. Kocham" wpis Alby ;') Kocham ich przyjaźń ,a wy <3
17. I po tym długim dniu nastaje wtorek ! :) Lodo na fb : "To będzie debiut!.
Premiera Violetta3! Ekscytujący dzień!,,
19. Lodo na filmikach Pablo Sultaniego na instagramiee ;-)
22. Universo na 7 miejscu w Bravo <3
23.Lodo na TT: "Pooooraneeeeek! "
25.Dudu z ekipą na instragamie Radriga ;)
29. Na tt Ruggero napisał "@lodocomello wydaje mi się, że mamy do czynienia z #lodoggerocam! Kiedy jesteś wolna? Czyli możemy spodziewać się w twicama w wykonaniu tej dwójki ! <3
30. Już #Violetta3 dziś oglądam !
32. Ta data jest też datą poznania się tych dziewczyn <3 To już trzy lata ich przyjaźń ! <3
33. Lodo na TT: "@LComelloTeamITA jesteś niesamowita! Jestem oniemiała, dziękuję! "
34.Lodo tego dnia zawitała do instragama Damiena ! <3
35. W V3 będziemy mogli obejrzeć pocałunek diego y fran ,cieszycie się z tego powodu ? ;C
36. Skończył się pierwszy tydzień Violetty 3 ,kilka zdjęć z odcinków ;)
39. Z instagrama Xabianiego :
Lodo z ekipą Violetta na zdjęciu z premiery V3
10. " Dziś pierwszy odcinek #Violetta3 o 18:00 w Disney Channel !!!
Hoy nos volvemos a pintar todos de #Violetta3!!! 18.00hs por Disney Channel! 💜🌸💜🌷 #elqueselopierdetodomal
11.
YA CASI ESTAMOS!! #Violetta3 💜 pic.twitter.com/pHjXERK7ZP
"JUŻ PRAWIE JESTEŚMY!! #Violetta3 " Kolejny wpis z fotką :*12. Kolejne wspaniałe zdjęcie ! :)
13.
"Nasz trzeci sezon.. Wciąż pamiętam pierwszy. NIE WIEM CO POWIEDZIEĆ, JEŚLI NIE DZIIIĘKUUUJĘ!!! "
Nuestro tercer estreno.. Todavia me acuerdo el primero. NO SE QUE DECIR SI NO GRAAACIAAAS!!! 🙏❤️
14. "Cami i Fran są gotowe na premierę!! 👭" Kolejna fotka z tt ;)15. Lodo z ekipą podczas konferencji :) Wszyscy razem oglądali pierwszy odcinek V3 <3
16. "@lodocomello i @kndmolfese dziękuję za te trzy lata. Kocham" wpis Alby ;') Kocham ich przyjaźń ,a wy <3
Premiera Violetta3! Ekscytujący dzień!,,
18. Nowa fotka na instagramie ! :) " Spójrz Violetta3.Lubisz to ?"
19. Lodo na filmikach Pablo Sultaniego na instagramiee ;-)
20. Kilka zdjęc za kulis z V3 ! <3
21. 30.07 w środę pojawiły się nowe zdjęcia za kulis ! ;)
23.Lodo na TT: "Pooooraneeeeek! "
24. Lodo na TT: "@_ruggero można powiedzieć, że troszeczkę brakuje nam tutaj Włoch.... nasz kraj!!!!!!!!!!"
26.Przechodzimy do czwartku gdzie widzimy nowy wpis na tt ;)
Dom @hogarsanjosee potrzebuje nas
Lodo chodziło o pomoc gdyż ta instytucja daje mozliwość uczenia sie i normalnego życia dla wielu dzieci na swiecie .
27. Kolejny tweet Lodo ;-)
Jest ich tak dużo aby nie powiedzieć DOM NA PALACH
28. Macarena dodałą fotke z Lodo <3
30. Już #Violetta3 dziś oglądam !
Yaaaaa #Violetta3!!!!!! Hoy si que lo miroooo 😋
— Lodovica Comello (@lodocomello) lipiec 31, 2014
31. 1 sierpnia Lodo napisała na twiterze : "3 lata temu przyjechałam do Buenos Aires ." Jest to bardzo ważny dzień dla Lodo <332. Ta data jest też datą poznania się tych dziewczyn <3 To już trzy lata ich przyjaźń ! <3
33. Lodo na TT: "@LComelloTeamITA jesteś niesamowita! Jestem oniemiała, dziękuję! "
34.Lodo tego dnia zawitała do instragama Damiena ! <3
35. W V3 będziemy mogli obejrzeć pocałunek diego y fran ,cieszycie się z tego powodu ? ;C
36. Skończył się pierwszy tydzień Violetty 3 ,kilka zdjęć z odcinków ;)
37.Teledysk do "Otro dia mas" można już obejrzeć w Brazylii!!! Lodo odpowiedziała na jeden tweet od fanki "taaaak, nareszcie w Brazylii!"
38. W sobote 2.08 pojawiły się nowe zdjęcie z konferencji V3 <3
39. Z instagrama Xabianiego :
Lodo z ekipą Violetta na zdjęciu z premiery V3
40.
41.Ta sobota była ważnym dniem dla Lodo <3 Wraz ze swoją przyjaciółką Albą świętowały 3 lata swej przyjaźni <3 Lodo nie zapomniałą podzielić się tym na tt ;)
" SZCZĘŚLIWEJ 3ciej ROCZNICYFELIZ @AlbaRicoNavarro 🎊🎂🙈👭 "
42. Dziś niedziela ! Ostatni dzień tygodnia :) Lodo postanowiła zachwycić nas filmikiem który wrzuciła na swojego instagrama ! :-) Robi na nim szejki wraz ze swoimi przyjaciółmi ;p
42. Dziś niedziela ! Ostatni dzień tygodnia :) Lodo postanowiła zachwycić nas filmikiem który wrzuciła na swojego instagrama ! :-) Robi na nim szejki wraz ze swoimi przyjaciółmi ;p
To było by na tyle jeśli chodzi o ten tydzień ! :) Jak widać u Lodo dużo się działo w tym tygodniu :D Co was najbardziej/zaskoczyło/rośmieszyło/zaciekawiło/spodobało ? :)
Zapraszam na naszą stronkę żeby nie ominął was żaden news ! :) Facebook
Pytania kierujcie na ask




.png)






























.jpg)



































.jpg)
mnie najbardziej zaskoczył i zasmucił pocałunek Diego i Fran............. :'(
OdpowiedzUsuńMARCESKA FOREWER!!!!!!!!! <3 <3 <3
Szkoda, że będzie Diecesca ;(( #QUIEREMOSMARCESCAENFINALVIOLETTA3 ♥♥♥
OdpowiedzUsuńSuper post! i ciesze sir z Diecesci ^^
OdpowiedzUsuń