NADSZEDŁ CZAS BY PODSUMOWAĆ TE NIESAMOWITE WYDARZENIE!!!
O tym że twicam będzie dziś(wczoraj) o 18:00 poinformowała nas Lodovica!!!
Twitter oszalał! Lodoggerocam był w trendach w Włochach,Chile,Brazylii,Francji !!! Następnie Lodo poinformowała nas ,że się trochę spóźnią ponieważ,Ruggero musiał uporządkować swoje włosy xd
Twicam odbył się u Lodo w mieszkaniu,mogliśmy zauważyć Tomasa chłopaka Lodo który urządził później teatrzyk z Minnie&Mikey. Dodał też zdjęcie 'za kulis" tego wydarzenia.
Czy tylko ja zauważyłam tą szafkę z alkoholami? xd Może dlatego byli tak pozytywnie zwariowani?xd No ale już czas by przejść do samego TWICAMU!!!
I weszli ale oczywiście w wielkim stylu!!! Grała muzyka z "Piratów Karaibów" odbyło się małe show w którym dwójka włochów pod postaciami Minnie&Mickey urządzili prawdziwą bitwę!!!
Przedstawili się wzajemnie jako dwójka niesamowitych Włochów!Przywitali się z fanami,a Lodo jeszcze raz przeprosiła za opóźnienie ale przez Ruggero nie mogli zdążyć na czas. Iiii... zaczęły się prawdziwe wariacje!!! Oboje zaczęli rzucać się na łóżko!!! Ten widok za pewnie spowodował uśmiech na waszej twarzy :).Potem zaczęli czytać pytania od fanów i również ich pozdrawiać .Następnie szpanowali językami które są im znane.
I nadszedł ten czas!!! Mogliśmy usłyszeć pozdrowienia dla Martyny z POLONII !!! Ruggero również wypowiedział "tradycyjne" polskie przywitanie "CZEŚĆ".Następnie Lodovica przeczytała wiadomość od fanki z Polski "Polonia los Ama'' ( Polska was kocha) po czym Lodo złapała się za głowę (WHAT?) a Roggero zaczął podśpiewywać nazwę naszego kraju Polonia,Polonia,Polonia.

Później mieli pozdrowić fankę podajże z Grecji ale nie do końca wiedzieli jak poprawnie wymówić nazwę kraju.Więc naszą cudna artyska postanowiła korzystać z tłumacza google!!! Następnie miała masę zabawy podkładając swój głos komputerowi xd
Lodo odpowiedziała na pytanie dotyczące jej ulubionych owoców powiedziała ,że uwielbia papaje,mango,ananasa,banana i awokado.Te nazwy powiedziała w różnych językach. Rugg nauczył Lodo kilka słów po francusku,muszę przyznać oni jak i my mieli niezły ubaw.
Następnie nasza szalona dwójka zaczęła pośpiewywać słynną balade "Ai Se Eu Te Pego" i nie odbyło się bez uwagi fanki że źle wymawiają słowa.Po czym Lodo śmiała się do czerwoności.Potem można było usłyszeć ciche "ven y canta".
I znów zaczęło się czytanie "twettów" fanów.
Iiiii... Zostałam pozdrowiona przez Lodo oraz wysłała mi buziaka!!!Tego chyba nie zapomnę do końca życia <3 I gdy wymówiła "Weronika" byłam w eforii.(Potem chyba ze 20 razy tego słuchałam XD)Abrakadabraa una guitra-takie słowa wypowiedział Ruggero by w "magiczny" sposób przywować swoją gitarę.Wtedy Tomas chłopak Lodo zrobił mały teatrzyk za kanapy znanymi nam z wejścia maskotkmi ;)
Później Lodovica włączyła Universo i zaczęła "śpiewać" ustami ;)
Następnie przy akompaniamencie Rugga Lodo zaśpiewała "Aprendi a decir adios". I tu każdy musi przyznać ,że na żywo wychodzi jej to jeszcze lepiej.Filmik jak śpiewa ;)
I oto mamy kolejną niespodziankę! Do pokoju zawita Alba,a co się z tym wiązało? Że zabawa rozkręciła się już na maxa ;)
Jak już wspomniała Włochów i Hiszpankę poniosła zabawa.A my przed komputerami nie mogliśmy wytrzymać i również daliśmy się zwariować :D
I oto mogliśmy usłyszeć kolejny raz śpiew Lodo i Rugga!!!
Zaśpiewali wspaniałe "Rescata mi corazon" i dobrze wszystkim znane "Hoy Somos Mas".
Nadszedł czas na kolejną porcję pozdrowień i podziękowań.
Później wraz z melodią pogrzebową udając,że płaczą pożegnali Albę.(Lecz oni oni ani my nie mogliśmy ze śmiechu :D) Na koniec wspaniała trójka postanowiła strzelić sobie selife nie zapomnieli również o nas. Wszystko co dobre kiedyś się kończy.Oni również w kilku językach zaczęli się z nami żegnać.Lecz na koniec zaśpiewali wszystkim "Wszystkiego najlepszego"(oni naprawdę coś musieli wdziąć XD)
Podsumowując to było najlepsze 45 minut mojego życia.Nigdy tak się nie śmiałam jak na tym twicamie. Osobiście śmiało mogę ich nazwać królami twicamów bo wychodzi im to świetnie :) Widać też było ,że oni się świetnie bawili =)(Lodo była aż czerwona.) A jakie wy macie wspomnienia z tego wydarzenia?

.png)











Ja ze śmiechu nie mogłam. Najlepsi na całym UNIVERSO. ❤❤❤❤❤❤
OdpowiedzUsuńTo był najlepszy twitcam w historii twitcamów!!!! :D mam pytanie.... Lodo zaśpiewała Aprendir decir adios bo chciałą czy poprosił ją o to jakiś fan? ;)
OdpowiedzUsuńnie dam sobie ręki uciąć ale mi się wydaje ,że to było na życzenie ;)
Usuń