wtorek, 22 kwietnia 2014

AEIOU-ipsilon!

Heyheyhey ludzie! Jak się macie? Minęło trochę czasu od ostatniej mojej wiadomości na blogu! Przepraszam, w mojej obronie powiem, że wyczerpująco spędziłam weekend. Byłam na prawdę baaardzo zajęta wśród papug, pływania wśród różnych rozgwiazd i gigantycznych żółwi, drzemek na leżaku w cieniu palm i kokosów, wycieczek statkiem i przekąsek egzotycznymi owocami. Eeeeehhhhhh Brazylia jest po prostu złym miejscem. Nigdy jej nie lubiłam.... ;) Hiihihi OK, OK ... to był mój najfajniejszy weekend w ciągu ostatnich lat i myślę, że zasłużyłam! Egzotyczna Wielkanoc w tym roku. Egzotyczna i dietetyczna, zero czekolady ... dużo mango! Mniam.Co się u Was działo?
Zostawiam kilka zdjęć! Smakkk

L <3





A teraz wpisy Lodo z Twittera, która już wróciła ze swojego wypoczynku ;-)

 Wczoraj po 13:00, pierwszy raz od swojego wyjazdu, Dudu weszła na TT. Dała kilka RT fanom i napisała 
 "Dzień dobry! Podczas gdy we Włoszech jest Poniedziałek Wielkanocny i chodzą z wiklinowymi koszami, tutaj bierzemy się z powrotem do pracy!" 
Jak pewnie wiecie, we Włoszech trochę inaczej spędzają święta niż u nas. Nie ma u nich lanego poniedziałku i Wielkanoc jest u nich o wiele bardziej religijna (W końcu stolica to Rzym) :)

Dzisiaj po 4:00 w nocy naszego czasu Lodovica dodała posta na swojego bloga http://holalodociao.com/ , którego tłumaczenie mogliście przeczytać powyżej. Podała wtedy też znowu kilka wpisów od fanów. Jaka ona jest kochana <3

Pół godziny temu napisała, że w ten weekend jej rodzice przylecą do Buenos Aires, aby obsypać ją miłością i prezentami :D

To na tyle z mojej strony, komentujcie posta, obserwujcie bloga i zapraszam również na naszego:
- Facebooka KLIK!
- Aska KLIK!
- TT KLIK!

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał. Przepraszam, że tak późno, ale miała go przetłumaczyć Sari, a że do tej pory tego nie zrobiła, to postanowiłam, że spróbuję to zrobić sama :D

~Lodofanatica

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

EMPIK - Cała reszta nie ma znaczenia